Näin haet ansiomerkkejä

9.5.2014

2-, 5-, 10-, 20-, 30-, 40- ja 50-vuotisansiomerkit anotaan kirkkomusiikkipiiriltä. Piirit tilastoivat merkit ja toimittavat lisäksi kunniakirjat 30-, 40- ja 50-vuotismerkkeihin. Haluttaessa voidaan joku piirihallituksen jäsenistä pyytää luovuttamaan merkit kuoron juhlatilaisuudessa. Merkit tilataan Kirkkomusiikkiliiton toimistosta samalla lomakkeella kuin ne on anottu piirin hallitukselta.

Myöntämisperusteet:

Vuosimerkkeihin perusteiksi riittävät pelkät kuorovuodet Suomen evankelisluterilaisen kirkon kuoroissa. Myös lapsikuoro- ja eläkeläiskuorovuodet lasketaan merkkeihin oikeuttaviin vuosiin. Merkkejä myydään vain jäsenkuoroille.

Ansiomerkkien tilaaminen (ks. liite "ansiomerkkitilauskaavake.pdf"):

1. Tulosta tilaus/anomuslomake ja täytä se. Lomakkeessa täytyy olla kuoroyhdistyksen puheenjohtajan ja sihteerin allekirjoitus.

2. Postita tai skannaa sama paperi sekä Suomen kirkkomusiikkiliittoon että Tampereen kirkkomusiikkipiirille (sihteerille). Kirkkomusiikkipiiri myöntää merkit ja lähettää kunniakirjat. Kirkkomusiikkiliitto lähettää merkit.

Liitteet